A biotermékek piacán egyre nagyobb a verseny

Oldal

Bioételek, biokozmetikumok, bioboltok és bioéttermek. Ezek olyan fogalmak, melyek már egyre inkább beépülnek a köztudatba és azok is ismerik ezeket a kifejezetéseket, akiket egyébként hidegen hagy ez a téma. Ez az egész már kicsit kezd olyan lennie, mint a foci: mindenki ért hozzá.

Vannak, akik szentül hisznek abban, hogy ezeknek a termékeknek a használatával jobban megóvhatjuk az egészségünket és a környezetünket. Másik ebben inkább csak egy marketingfogást látnak, ahol a vállalkozások csak próbálnak meglovagolni egy trendet, ami éppen most nagyon fut.

Akármi is álljon az igazsághoz közelebb, tény, hogy ezeknek a biotermékeknek már nagy a piaca, amire a kereskedőknek és a gyártóknak is reagálniuk kell valamilyen formában, ha nem szeretnék a nehezen megszerzett pozíciókat elveszíteni.

Erre a legjobb válasz az, hogy ha egy olyan online képet építenek ki magukról, mely erősíti a biotermékek iránti elkötelezettségét a vásárlók szemében. Ez azonban csak akkor sikerülhet, ha egy olyan online marketinggel foglalkozó, profi szolgáltatóval lépnek partneri kapcsolatba, mint a Keresőben Első hu. Egy ismerősöm biotermékek forgalmazásával foglalkozó vállalkozása is felkereste őket, és nem kellett sokat várnia az eredményekre, ami a vállalata profitjában is rövidesen megmutatkozott.

Nagyon fontos az, hogy a Google találati listáin minél előrébb jusson egy ilyen vállalkozás a különböző bio kifejezésekre. Pontosan ez az, amiben ez a kiváló csapat segítséget tud nyújtani. Az ismerősöm elmesélte, hogy azt ígérték, hogy nagyjából hat hónapon belül már érzékelhető lesz a munkájuknak az eredménye. A valóságban azonban ez már két hónap múlva bekövetkezett. Több fontos keresési kifejezés esetében sikerült a második oldalról az első helyre jutni, ami hatalmas lépésnek számít, főleg ilyen rövid alatt. Itt azonban még nem álltak meg a kereső optimalizálással és folytatódott a munka.  A következő hónapokra több keresési kifejezés már az első három találati hely valamelyikébe jutott. Az ismerősöm azon kapta magát, hogy az oldalára látogatók száma hihetetlen módon növekszik.

A Keresőben Első hu ezzel párhuzamosan a weboldala tartalmát is fejlesztette, hiszen önmagában látogatókat szerezni nem elég, mert azokból vásárlókat is kell varázsolni. Itt két módszert is bevetettek: a kreatív szövegírást és a tartalommarketinget. Az elsőnek az a célja, hogy az oldalra látogatókat a vásárlás irányába vigye. A másik feladata inkább az, hogy erősítse egy weboldal hitelességét és megbízhatóságát, oly módon, hogy valós információkat közöl a látogatókkal.

Az ismerősöm rövidesen azt vette észre, hogy nem csak a látogatók száma, de a konverzió is komoly mértékben kezdett növekedni. A szolgáltató által biztosított online marketing módszereknek köszönhetően a vállalkozása növekedésnek indult, ahonnan egyenes út vezetett a sikerhez.